TokMC

Regulamin i polityki serwera

I. Pojęcia

Wyrażenia i terminy użyte w Regulaminie mają znaczenie nadane im jak poniżej:

Administrator (danych osobowych) – ARIVI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, prowadząca działalność gospodarczą o nazwie “Arivi sp. z o.o.”, ul. Bóżnicza 15/6, 61-751 Poznań. NIP: 7831826723, REGON: 387484162.

Klient – osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. Serwer – usługa prowadzona przez Administratora, za której pośrednictwem Klienci mogą korzystać z gry “Minecraft”, działającej w domenie: tokmc.pl

Konto Klienta – unikalne konto Klienta założone na Serwerze.

Produkt – usługa świadczona przez Sprzedawcę za pośrednictwem Serwera.

Sklep – strona internetowa Sprzedawcy pod adresem https://tokmc.pl, za której pośrednictwem Klient może nabyć Produkty na Serwerze.

Płatności – usługa związana z przetwarzaniem zakupu Produktu przez Klienta, (w przypadku płatności DCB) świadczona na rzecz Administratora przez Roberta Paszkowskiego, prowadzącego działalność gospodarczą o nazwie “Systemy Płatnicze Robert Paszkowski”, ul. Jana Pawła II 22, 00-133 Warszawa. NIP: 1182105129, REGON: 360726494. W przypadku płatności PRZELEW/PSC świadczona na rzecz Administratora przez CASHBILL S.A. prowadzącego działalność gospodarczą o nazwie “CASHBILL”, ul. Sobieskiego 2, 40-082 Katowice. NIP: 6292410801, REGON: 241048572.

Przetwarzanie – to operacja lub zestaw operacji wykonywanych na danych osobowych, lub zestawach danych osobowych w sposób zautomatyzowany, lub niezautomatyzowany, takich jak zbieranie, utrwalanie, organizowanie, porządkowanie, przechowywanie, adaptowanie lub modyfikowanie, pobieranie, przeglądanie, wykorzystywanie, ujawnianie poprzez przesłanie, rozpowszechnianie lub innego rodzaju udostępnianie, dopasowywanie lub łączenie, ograniczanie, usuwanie lub niszczenie.

Regulamin świadczenia usług – zasady świadczenia usług przez Administratora.

Polityka prywatności – zasady przetwarzania danych przez Administratora, obowiązujące w ramach świadczonych usług.

Polityka cookies – zasady przetwarzania informacji przez Administratora, obowiązujące w ramach świadczonych usług.

II. Usługi

Celem skorzystania z zakupu i używania Produktów, Klient powinien posiadać Konto Klienta oraz środki finansowe w walutach podanych przy cenie Produktu w Sklepie i formie, w której jest możliwa do przetworzenia Płatności.

Warunki świadczenia usług określone są w Regulaminie świadczenia usług.

Realizacja wybranej przez Klienta usługi odbywa się niezwłocznie po prawidłowym przetworzeniu Płatności i wysłaniu informacji o prawidłowej realizacji do Sklepu.

Klient jest odpowiedzialny za poprawność danych, które przesyła w celu realizacji Płatności i skorzystania z Produktu.

III. Realizacja zamówień

Szczegóły zawarte w Sklepie stanowią ofertę Sprzedawcy zawarcia umowy sprzedaży usługi.

Klient może przyjąć ofertę przez 7 (słownie: siedem) dni w tygodniu i 24 (słownie: dwadzieścia cztery) godziny, korzystając z Płatności. Przy każdym Produkcie prezentowanym w Sklepie zamieszczone są odpowiednie instrukcje, w celu realizacji danej transakcji.

Ceny w Sklepie zamieszczone przy danym Produkcie stanowią ceny brutto i określone są w złotych polskich (PLN).

Zamówione usługi aktywowane są przez Sprzedawcę niezwłocznie na Koncie Klienta po przyjęciu przez Klienta oferty Sprzedawcy i prawidłowym przetworzeniu Płatności.

IV. Odstąpienie od umowy

Klient może odstąpić od umowy bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 (słownie: czternaście) dni od dnia zakupu na adres korespondencyjny Administratora.

Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do umów o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Klienta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do umów o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Klienta.

V. Reklamacje

Klient może zgłosić Sprzedawcy reklamację w związku z realizacją umowy sprzedaży na adres korespondencyjny Administratora. Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 (słownie: czternaście) dni rozpatruje reklamację i udziela odpowiedzi na adres podany w danym zgłoszeniu.

W przypadku Płatności DCB, reklamacje obsługuje Robert Paszkowski, prowadzący działalność gospodarczą o nazwie “Systemy Płatnicze Robert Paszkowski”, ul. Jana Pawła II 22, 00-133 Warszawa. NIP: 1182105129, REGON: 360726494.

W przypadku Płatności PRZELEW/PSC, reklamacje obsługuje CashBill S.A., prowadząca działalność gospodarczą o nazwie “CASHBILL”, ul. Sobieskiego 2, 40-082 Katowice. NIP: 6292410801, REGON: 241048572.

VI. Postanowienia końcowe

Administrator przetwarza dane na podstawie Polityki prywatności i Polityki cookies.

Serwer nie jest powiązany z firmą Mojang AB, producentem gry “Minecraft”.

Każdy Klient może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym zakresie możliwe jest skorzystanie przez Klienta z mediacji. Listy stałych mediatorów oraz istniejących ośrodków mediacyjnych przekazywane są i udostępniane przez Prezesów właściwych Sądów Okręgowych.

Administrator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie, co może wynikać z potrzeby dostosowania do zmian w przepisach prawa lub rozszerzenia oferty. O wszelkich zmianach w Regulaminie Administrator będzie informował stosownym komunikatem w Sklepie i świadczonych usługach, z odpowiednim wyprzedzeniem.

W sprawach nieuregulowanych powyższym dokumentem mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.

Data opublikowania regulaminu: 29.04.2025